Bestellen & Levering

  1. Wat betaal ik aan verzendkosten?
    De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland bedragen
    € 3,95. Voor verzendingen naar andere (Europese) landen worden
    andere verzendkosten berekend.
    Nederland – €3.95 (aangepast worden)
    België – €7,50 (aangepast)
  2. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
    Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom streven wij ernaar om
    jouw bestelling de volgende werkdag bij je thuis te kunnen
    bezorgen.
    Pakket
    Wanneer je jouw bestelling op een werkdag voor 22.00 uur besteld,
    wordt het pakket de volgende dag bezorgd. Wanneer je jouw
    bestelling op zaterdag voor 17.00 uur besteld, wordt jouw bestelling
    maandag bezorgd. Bestellingen geplaatst op zaterdag na 17.00 uur
    en op zondag worden op dinsdag bezorgd.
  3. Naar welke landen kan worden verstuurd?
    Wij verzenden bestellingen naar Nederland & België.4. Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen
    orderbevestiging ontvangen?
    Jazeker, je mag er vanuit gaan dat jouw bestelling in goede orde is
    ontvangen. De orderbevestiging is mogelijk in jouw spam
    terechtgekomen. Wanneer je twijfelt, kun jij altijd een mail sturen
    aan
    klantenservice@greenfitfh.nl
  4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Op het moment dat je jouw bestelling hebt gedaan, ontvang je per
    mail een orderbevestiging. Zodra wij jouw bestelling hebben
    verwerkt en verzonden, ontvang jij per mail een Track & Trace.
    Houdt deze Track & Trace code in de gaten, zodat je weet wanneer
    je jouw bestelling zult ontvangen.
  5. Ontvang ik een Track & Trace?
    Je ontvangt per mail de Track & Trace code, zodra jouw order is
    verwerkt en verzonden.
  6. Wie levert mijn pakket?
    www.greenfitfh.nl werkt samen met PostNL, Bpost, DPD en DHL
    voor de bezorging van al onze pakketten.
  7. Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
    Wanneer jouw bestelling niet compleet is, kan het zijn dat een
    product uit de webshop een vertraagde levertijd heeft. Hierover
    wordt je per mail op de hoogte gehouden. Is dit niet het geval, dan
    kun je ten alle tijden contact opnemen met de Klantenservice door
    een e-mail te sturen naar klantenservice@greenfitfh.nl onder
    vermelding van jouw ordernummer.Retourneren
    1.Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Je kunt jouw aankoop retourneren binnen ons retourtermijn. Ruilen
    is bij www.greenfitfh.nl niet mogelijk. Wat wij daarmee bedoelen is
    dat je niet een product kunt retourneren en direct een vervangend
    product kunt bestellen. Indien je wil ruilen, kun jij jouw aankoop
    retourneren en een nieuwe order plaatsen in de webshop.
    www.greenfitfh.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Dit
    betekent dat vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt
    ontvangen het retourtermijn van 14 dagen ingaat.
    Voorwaarden voor het retourneren
  8. Het product zit in de originele verpakking.
  9. Het product is niet gebruikt en ongeopend.
  10. Producten die je niet kunt retourneren:
  1. Hoe retourneer ik mijn aankoop?
    Bij jouw bestelling heb je een Retourformulier ontvangen. Dit
    retourformulier vul je in en verzend je mee met jouw retour. Het is
    belangrijk dat je het gehele formulier invult om ervoor te zorgen dat
    wij jouw retour in behandeling kunnen nemen. Het retouradres staat
    vermeld op het formulier3. Wat is het retouradres?
    Greenfitfh
    Kortrijkse heerweg 5H
    9700 oudenaarde
    Belgie
    Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en deze voldoet aan alle
    voorwaarden, zullen wij het bedrag binnen 14 dagen retourneren op
    de door jouw gekozen betaalwijze.
    De retourkosten zijn voor eigen rekening. Dit betekent dat je de
    kosten voor het verzenden van jouw retour zelf betaald. Wij
    adviseren je om jouw Track & Trace te bewaren, totdat je retour is
    verwerkt.
  2. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
    Wij streven ernaar jouw retour binnen 14 dagen, nadat wij deze
    retour hebben ontvangen te verwerken.
  3. Waar vind ik het retourformulier?
    Bij jouw bestelling heb je een retourformulier ontvangen. Indien je
    deze niet hebt ontvangen of niet meer hebt, kan je het
    retourformulier hier download.
  4. Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?
    Als je jouw bestelling hebt ontvangen en een product is beschadigd
    neem dan contact op met de www.greenfitfh.nl Klantenservice via
    klantenservice@greenfitfh.nl onder vermelding van jouw
    ordernummer.Betalen
  5. Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
    Je kunt in de Greenfitfh shop op verschillende manieren betalen.
    iDeal, Mastercard, Maestro, Bancontact, PayPal, Google Pay en
    Apple Pay.
    Producten
  6. Ik ben net begonnen met trainen, in welke volgorde
    kan ik het best met de resistence bands beginnen?
    Wij van www.greenfitfh.nl raden aan om de intensiteit langzaam op
    te bouwen. Voordeel van de Greenfit Starterspakket is dat je niet
    meerdere artikelen hoeft aan te schaffen. Alles is namelijk
    aanwezig. Begin je workout met de gele kabel, deze is het lichtst
    met een weerstand van 4,6 kg. Vanaf hier bouw je langzaam op
    naar de zwarte weerstandsband. Wanneer je alle banden tegelijk
    gebruikt is de totale weerstand maar liefst 45,5 kilo! Je kunt de
    weerstandsbanden dus ook combineren waardoor ontzettend veel
    weerstandsniveaus mogelijk zijn.
  7. In welke vorm van training kan ik Greenfit
    starterspakket gebruiken?
    Het Greenfit Starterspakket gebruik je onder andere voor fitness,
    yoga, fysio, cardio of krachttraining. Er is keus voor verschillende
    oefeningen waardoor er veel trainingsvariatie mogelijk is. Greenfit
    Starterspakket is ideaal voor een total-body work-out. Tijdens het
    trainen met de weerstanden staat er constante spanning op je
    spieren waardoor ze effectief gestimuleerd worden. Hierdoor
    worden niet alleen de grote spiergroepen aangesproken maar ook
    de omliggende spieren. 3. Waar dient de weerstandsbanden voor?
    De weerstandsbanden in het Greenfit Starterspakket bestaat uit
    een set van 5 niveaus met 5 sterktes, zo kunt u zelf de mate van
    intensiteit bepalen. Deze weerstandsbanden zijn uitermate geschikt
    voor de warmin up, activatie van de spieren of voor
    krachtoefeningen. Trainen met fitness elastiek verbetert zowel de
    kracht en beweeglijkheid als samenwerking van de spiergroepen.
    Overige vragen
  8. Mijn vraag staat niet tussen de FAQ, waar kan ik deze
    stellen?
    Je kunt ten alle tijden contact opnemen met de www.greenfitfh.nl
    Klantenservice door een email te sturen naar
    klantenservice@greenfitfh.nl. Wij streven ernaar op werkdagen
    binnen 48 uur op jouw e-mail te reageren.
  9. Ik wil een samenwerking met Greenfitfh. Hoe kom ik
    in contact?
    Wanneer je met greenfit een samenwerking wil, kun jij een mail
    sturen naar